2010 m. balandžio 5 d., pirmadienis

Bandom?

heh, nežinia, kiek metelių aš vis mąstau apie rašymą, tik niekaip neapsispręsdavau: rašyti ranka ar barškinti seną, garsiai tratančią klaviatūrą. Taip norisi kokiame kampelyje turėti dalelę savęs:  nuotaikų, nutikimų, įvykių, istorijų, prisiminimų, kalbų, juokų, įdomybių, dienų aprašymų, planų, nuotykių, svajonių, minčių, -  turėti tai, ką visuomet būtų smagu pasiskaityti ir nusišypsoti tiesiog sau, pačiai. Taip, rašyti dienoraštį ranka daug jaukiau, maloniau ir mieliau, tačiau kartais turiu tieeek daug ko papasakoti, kad berašant ir ranka nusvyra. Būtent todėl nusprendžiau 'peckelioti' čia. Tiesa, tai nėra pirmas mano blog'as, kai buvau mažiukė (gal šeštokė?) taip pat bandžiau kažką velti, sukti ir lipdyti, bet geriausiu atveju buvau parašiusi 6 pranešimus, et, tada dar tikai neturėjau kuo dalintis su visuomene apart pasakojimų, kaip buvau sode ir ant laužo kepiau dešreles, chi chi.. Na, bet šįkart, manau, viskas seksis geriau.
Taigi, let's get it started! ;>

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą